Miracle – ulkopuoliseen oikaisuun

Taloudellisuus

Yli 70 prosentissa pintapelteihin kohdistuvissa korivaurioista voidaan säästää tuntuvasti aikaa Miracle-menetelmällä. Korjaamon käyttöaste ja tuottavuus nousevat.

Luotettavuus

Miraclen ergonomisesti mitoitetut ja korkealaatuiset alumiini-titaani-työkalut on 25 vuoden aikana otettu käyttöön jo tuhansissa korjaamoissa. Saksassa, jossa korikorjaus on kehittynyt viime aikoina huomattavasti, peräti 850 korjaamoa käyttää korikorjauksissa Miracle-järjestelmää.

Korikorjauksissa vertailukohde on aina Miracle

Todelliset ammattilaiset tarvitsevat parhaat työkalut. Vain Miracle-järjestelmällä on mahdollista korjata niin suurlujuusteräksestä kuin alumiinista valmistetut tuplaseinämäiset rakenteet luotettavasti ja huippulaadukkaasti ilman merkittäviä purkutöitä.

Tutustu Miracle-laitteiden esittelyvideoihin:
tästä linkistä

Esitteen voit ladata
tästä linkistä

Hella Gutmann Solutions CSC-Tool

Hella Gutmann Solutions CSC-Tool on tarkka, kattava ja joustava ratkaisu ADAS-järjestelmien hallintaan monimerkkiympäristössä. Kaista-avustimet (LDW ja LKA), adaptiivinen vakionopeuden säätö (ACC) ja muut erilaisiin tutkiin ja kameroihin perustuvat ADAS-järjestelmät ovat arkipäivää jo alemman keskiluokankin ajoneuvoissa. Järjestelmät vaativat kalibrointi- ja säätötöitä aivan arkisten korjaustöiden, kuten pyöränsuuntauksen, vauriokorjausten ja tuulilasin vaihdon jälkeen. Hella Gutmann Solutionsin CSC-Tool on markkinoiden kattavin universaali ja modulaarinen ratkaistu kaikkien automerkkien ja mallien ADAS-järjestelmien säätöön ja kalibrointiin ajoneuvon edessä ja takana. Erilaisille järjestelmille tarkoitetut lisäosat pohjautuvat samaan perussarjaan, ja ovat hankittavissa erikseen korjaamon tarpeiden mukaisesti. Kattavuus ja lisäosatarjonta laajentuvat kolmesti vuodessa. Ei vaadi tiettyä pyöränsuuntauslaitteistoa, tai muita suurempia lisäinvestointeja.on tarkka, kattava ja joustava ratkaisu ADAS-järjestelmien hallintaan monimerkkiympäristössä. Kaista-avustimet (LDW ja LKA), adaptiivinen vakionopeuden säätö (ACC) ja muut erilaisiin tutkiin ja kameroihin perustuvat ADAS-järjestelmät ovat arkipäivää jo alemman keskiluokankin ajoneuvoissa. Järjestelmät vaativat kalibrointi- ja säätötöitä aivan arkisten korjaustöiden, kuten pyöränsuuntauksen, vauriokorjausten ja tuulilasin vaihdon jälkeen. Hella Gutmann Solutionsin CSC-Tool on markkinoiden kattavin universaali ja modulaarinen ratkaistu kaikkien automerkkien ja mallien ADAS-järjestelmien säätöön ja kalibrointiin ajoneuvon edessä ja takana. Erilaisille järjestelmille tarkoitetut lisäosat pohjautuvat samaan perussarjaan, ja ovat hankittavissa erikseen korjaamon tarpeiden mukaisesti. Kattavuus ja lisäosatarjonta laajentuvat kolmesti vuodessa. Ei vaadi tiettyä pyöränsuuntauslaitteistoa, tai muita suurempia lisäinvestointeja.

Lataa esite Hella Gutmann Solutions ADAS-kalibrointilaitteistosta ja valojen suuntauslaitteista.

Toyota Avensis etukameran kalibrointi
Hella Gutmann Solutions: ADAS
Hella Gutmann Solutions: ADAS

Diagnoositesterit ja mittalaitteet

Myös perinteisempien LED- ja Bi-Xenon ajovalojen luotettava säätö ja tarkastus vaativat usein digitaalisen valojen suuntauslaitteen lisäksi diagnoositesterin, ja merkki- ja mallikohtaista teknistä informaatiota.

Hella Gutmann Solutions SEG V on digitaalinen, kamerapohjainen valojen suuntauslaite, joka soveltuu kaikille ajovalotyypeille – nyt, ja päivitettävyytensä ansiosta myös tulevaisuudessa. Laitteen käyttö ja valokuvion analysointi tapahtuu suurelta ja selkeältä 8,4“ kosketusnäytöltä. Laite päivittyy suoraan WLAN yhteydellä säännöllisesti veloituksetta, ja on yhteensopiva kaikkien Hella Gutmann mega macs-diagnoositesterien kanssa.

Hella Gutmann Solutions SEG IV MB on valtuutetuille Mercedes Benz-huolloille suunnattu valojen suuntauslaite, joka täyttää kaikki valmistajan hyväksynnät.

Lataa esite Hella Gutmann Solutions diagnoositestereistä ja mittalaitteista.

Lattian tasaisuus on olennainen perusedellytys kuljettajaa avustavissa järjestelmissä käytettävien tutka-, kamera- ja laserpohjaisten tunnistimien kalibrointitöissä, sekä ajovalon säätötöissä. Kalibrointilaitteiston ja valojen suuntauslaitteen kohtauskulma ajoneuvon kulkusuunnan kanssa tulee olla kohtisuora horisontaalisessa ja vertikaalisessa suunnassa.

Epätasainen lattia aiheuttaa etenkin vertikaalisen kohtauskulman poikkeaman, jonka aiheuttaa säätö- tai kalibrointivirheen. Tällainen virhe voi esimerkiksi aiheuttaa ajovalojen virheellisen säädön tai kameran orientaation virheellisen määrityksen. Tällaiset virheet voivat aiheuttaa toimintovirheitä useisiin ADAS-järjestelmiin, sekä heikentynyttä näkyvyyttä tai muiden tienkäyttäjien häikäistymistä.

Laadukas ja kestävä säädettävä suuntaus- ja kalibrointi alusta on mainiovaihtoehto valojen suuntaus- ja ADAS-kalibrointi alustaksikorjaamoille, jotka eivät ole halukkaita tekemään rakenteellisia muutoksia lattiatiloihin. Ajoramppisarja on säädettävissä laajasti, ja se on helppo tasata pitkittäis- ja sivuttaissuunnassa. Sarjalla on mahdollista luoda alue, joka täyttää tiukimmatkin erilaisille kalibrointi- ja säätötöille asetetut kansalliset ja autovalmistajienvaatimukset (kuten StVZO § 29). Alustaa voidaan käyttää myös erilaisten tutkien ja kameroiden kalibrointiin Hella Gutmann Solutions CSC-Tool-laitteistolla, sekä valojen säätö- ja kalibrointitöihin esimerkiksi Hella Gutmann Solutions SEG V-laitteella.

Alustan päälle voidaan asentaa joko kumi- tai teräspyörille tarkoitetut valojen suuntauslaitteen kiskot.

Uudet Bosch tutka- ja kamerakalibrointilaitteet esillä Vauriokorjaus Expossa. Tule tutustumaan.